Hienfeld en Dialog Group leggen uit hoe zij samen het proces van naverrekenen, efficiënt en schaalbaar hebben gemaakt met behulp van digitalisatie en AI. Een onderwerp dat voor veel partijen in de verzekeringsmarkt speelt. Maar hoe zet je hier nu zelf de juiste stappen in?
Jan Verstegen en Aad Meijburg nemen je mee in de stappen tot nu toe en de visie op hoe verdere digitalisatie met behulp van AI in de toekomst voor Hienfeld nog meer verschil gaat maken.
Simpel gezegd. Toch zien we dagelijks hoe klanten keer op keer hun gegevens in moeten vullen. Of moeten bellen tijdens kantooruren en lang moeten wachten, terwijl ze nú even iets willen regelen. De oorzaak? Klantcommunicatie zit verstopt in verschillende systemen, afdelingen en processen. En dat maakt digitale klantinteractie een stuk ingewikkelder.
Je kunt je merk of organisatie op diverse manieren aan het VIP Congres verbinden. Bekijk de impressie op LinkedIn.
Stuur een e-mail aan: organisatie@vipcongres.nl