DIALOG GROUP

Hienfeld en Dialog Group leggen uit hoe zij samen het proces van naverrekenen, efficiënt en schaalbaar hebben gemaakt met behulp van digitalisatie en AI. Een onderwerp dat voor veel partijen in de verzekeringsmarkt speelt. Maar hoe zet je hier nu zelf de juiste stappen in?

Jan Verstegen en Aad Meijburg nemen je mee in de stappen tot nu toe en de visie op hoe verdere digitalisatie met behulp van AI in de toekomst voor Hienfeld nog meer verschil gaat maken. 

Wij zijn DIALOG GROUP

Klantcontact persoonlijk, relevant, snel en eenvoudig maken

Simpel gezegd. Toch zien we dagelijks hoe klanten keer op keer hun gegevens in moeten vullen. Of moeten bellen tijdens kantooruren en lang moeten wachten, terwijl ze nú even iets willen regelen. De oorzaak? Klantcommunicatie zit verstopt in verschillende systemen, afdelingen en processen. En dat maakt digitale klantinteractie een stuk ingewikkelder.

Het VIP Congres 2024 werdt mede mogelijk gemaakt door

Organisatie

Merlyn (website)

Merlyn van den Berg

Dagvoorzitter en Directeur Vista Hypotheken

Agaag van ekeren

Agaat Van Ekeren

Organisatie VIP Congres en Relatiemanager Bureau DFO

Michael nieuw

Michael Mackaaij

Voorzitter CGA en Directeur nexxbiz

Jeroen Oversteegen

Secretaris CGA en Blinqx Directeur business development

Jurjen Oosterbaan

Algemeen Directeur Bureau DFO

Dominique van der Heide Wijma

Dominique van der Heide Wijma

Professional videoproducties Passie voor je Klant

Sponsor worden, wil je ook in de spotlight op en rond het VIP Congres?

Je kunt je merk of organisatie op diverse manieren aan het VIP Congres verbinden. Bekijk de impressie op LinkedIn.
Stuur een e-mail aan: organisatie@vipcongres.nl