Van documenten naar datagedreven klantacceptatie Succesvolle digitalisering gaat veel verder dan bestaande processen in een digitaal jasje gieten. Het is opnieuw bedenken: wat hebben we écht nodig om een product of dienst te leveren en wat is de consument bereid daarvoor te doen? Want de consument verwacht dat het aanleveren van gegevens gemakkelijk, snel en digitaal kan. Volkomen veilig ook.
Wij geloven in het gebruik van brondata voor digitale en betrouwbare oplossingen. Daardoor hoeven klanten minder documenten op te sturen én verloopt het delen van gegevens eenvoudiger. Met Ockto bundelen we gegevens tot een gevalideerde dataset die rechtstreeks bij de bron wordt opgehaald.
We zijn er trots op dat dankzij Ockto al veel (financieel) dienstverleners met succes nieuwe data-gedreven producten hebben gelanceerd. En dat zij daarmee hun processen hebben versneld en vereenvoudigd. Dat is gunstig voor de dienstverlener én voor de consument. Ook is het steeds vaker mogelijk om real-time een klantbeoordeling uit te voeren (STP).