Als jouw relaties benaderd worden door of shoppen bij hun favoriete merk, dan verwachten ze dat dit hen begrijpt, zich aanpast aan hun behoeftes en een gepersonaliseerde online-ervaring aanbiedt. McKinsey & Company toonde onlangs zelfs aan dat 76% van de consumenten gefrustreerd raakt als dit niet gebeurt en op zoek gaat naar een alternatief. Dit geldt dus ook voor jouw merk. Met Artificial Intelligence is het mogelijk om verzekerden geautomatiseerd, proactief te bedienen en ze op de juiste manier, op het juiste moment, de juiste informatie of verzekering aan te bieden. Het gaat om technologie die al bewezen succesvol is in de retail, e-commerce en nu ook in de insurance markt.
Wil jij dat de waardevolle relaties uit je net geconverteerde portfolio bij je blijven, loyaal worden en de volledige breedte van jouw polis aanbod afneemt zonder te plussen in het aantal adviseurs of IT-capaciteit? In deze sessie leer je hoe je hier morgen al mee kunt beginnen als je Insurance Data hebt, ongeacht welke software je al gebruikt om met je relaties te interacteren.
Wij bouwen relevante en gepersonaliseerde interacties met de verzekerden door de gehele klantreis. Dit doen we met een team van 50 data-scientisten, data-engineers en data-translators vanuit onze offices in Tilburg en Amsterdam.
Het realiseren van groei, het verbeteren van merkbeleving en van klanten trouwe fans maken zijn belangrijke doelen waaraan we met onze technologie aan bijdragen.
Data is een belangrijke resource, die nog lang niet altijd volledig wordt benut. Met behulp van Artificial Intelligence helpen wij volmachten en verzekeraars om in korte tijd de klant centraal te stellen. Samen zorgen we ervoor dat de verzekerden zich begrepen voelen en bouwen we aan een aanbod op maat. De resultaten:
Wij helpen je graag op weg en hebben beproefde manieren voor succes die niet alleen in verzekeringsland maar ook bij grote klanten zoals Coca Cola, Samsung, Basic Fit, Corendon, Sligro en veel retailers worden ingezet.
Onze beloftes zijn: