
VIPcongres.nl gebruikt cookies en verzamelt zo informatie over het gebruik van de website voor analyse en het aanbieden van voor jou relevante informatie, door ons en derden. Met je akkoord stem je hiermee in.
De juiste klanten op het juiste moment de juiste aandacht geven, dat maakt je organisatie toekomstbestendig. Meer adviseurs aannemen is niet schaalbaar en veel te duur; het slim inzetten van data & AI is een belangrijke sleutel tot succes. Maar hoe? AI-strateeg Denny van den Biggelaar laat zien hoe OneSurance artificial intelligence nu al succesvol inzet bij volmachten en intermediairs. Zoals voor het berekenen van de Customer Lifetime Value en de kans op royement. Ook voorspelt onze AI per klant de 'next best polis' wat leidt tot een hogere polisdichtheid. Ontdek ook hoe je 'bleeders' buiten de deur houdt.
Je bent als verzekeraar, volmachtbedrijf of intermediair gebaat bij een toekomstbestendige bedrijfsvoering. Onze visie is dat de inzet van data en AI technologie daarbij een belangrijke sleutel van succes is. Immers, meer adviseurs inzetten om tien- of soms honderdduizenden klanten te bedienen, is simpelweg te duur en niet schaalbaar.
Onze aanpak omvat de lessons learned van ruim 10 jaar innoveren met big data en AI. Wij leiden onze klanten door een helder iteratief proces, waarbij we ervoor zorgen dat elke stap een minimaal neerwaarts risico is met een maximum aan potentiele business value. Door onze ervaring in verzekeringsland zijn wij in staat veel voorkomende usecases binnen korte tijd succesvol voor u te realiseren. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan: