
VIPcongres.nl gebruikt cookies en verzamelt zo informatie over het gebruik van de website voor analyse en het aanbieden van voor jou relevante informatie, door ons en derden. Met je akkoord stem je hiermee in.
Een Digitale Collega neemt de repeterende taken over en helpt meerdere klanten tegelijkertijd, waardoor de medewerker meer tijd kan besteden aan de leukere, complexere of meer rendabele klantgesprekken.
Zien is geloven. 25% van alle bankgaranties die jaarlijks worden gesteld, worden verstrekt via Nationale Waarborg. De aanvraag door de klanten wordt begeleid door hun digitale collega Marjolijn. In deze sessie vertelt Nationale Waarborg hoe Marjolijn werkt, wat de overwegingen zijn om een Digitale Collega in te zetten en welke voordelen Marjolijn nu al brengt.
Dialog Group heeft meer dan 30 jaar ervaring in het helpen van bedrijven om effectiever te communiceren met hun klanten. Hierbij koppelen we de relevante data van klanten, via specialistische software, aan heldere en persoonlijke communicatie. Met onze oplossingen en diensten wordt het eenvoudig persoonlijke en relevante klantinteracties te ontwerpen en aan te bieden via kanalen zoals print, PDF, mijn-omgevingen, SMS, WhatsApp, chatbots, interactieve video en e-mail.
Wij snappen de drempels die jouw klant ervaart en leveren hier de technische (selfservice) oplossingen voor, zoals een Digitale Collega. Door gebruik van data blijft de interactie persoonlijk; dankzij onze moderne technologie ervaart de klant eenvoud en gemak. Hiermee bespaar je tijd, kosten en voorkom je fouten, terwijl de klantbeleving sterk verbetert.