
Kredietaanvragen verwerken is een uitdagend proces dat bedrijven vaak voor verschillende obstakels plaatst. Tijdens deze break-out sessie verkennen we de voordelen van het automatiseren van kredietaanvragen en hoe dit helpt efficiënter te werken, te voldoen aan wet- en regelgeving, zoals de AVG, en de veiligheid te waarborgen. Een van de belangrijkste voordelen van automatisering is de verbeterde efficiëntie en snelheid van het proces. Dankzij PSD2 en Account Information Services worden gevalideerde transactiedata en brondata uit verschillende overheidsbronnen geïntegreerd. Informatie wordt snel en accuraat verwerkt, wat leidt tot een significante toename van 'first time right'.
Ordina is de digitale businesspartner die voorsprong realiseert vanuit technologie en marktkennis. Dat doen we door technologie, businessuitdagingen en mensen slim met elkaar te verbinden. We helpen onze klanten om hun snelheid te vergroten, slimme toepassingen te ontwikkelen, nieuwe digitale diensten te lanceren en te zorgen dat mensen ze omarmen. Op die manier creëren we een digitale voorsprong en blijf je als organisatie vooroplopen.
In de financiële dienstverlening blijft het belang van IT toenemen. Bedrijven willen digitaal versnellen. We zien een groei in de beschikbaarheid en het gebruik van data. Ordina speelt hierop in met oplossingen die de performance en klantbeleving verhogen door het optimaliseren van processen en informatie en met oplossingen op het gebied van onder meer datagedreven werken en fraudedetectie en compliance.