
Hoe zorg je ervoor dat de juiste klanten op het juiste moment de juiste aandacht krijgen door het slim inzetten van data & AI? Of hoe bouw een STP acceptatiestraat met AI? AI-strateeg Dennie van den Biggelaar laat zien hoe Onesurance artificial intelligence nu al succesvol inzet bij volmachten en intermediairs. Zoals voor Actief Klantbeheer 2.0 waarbij de Customer Lifetime Value én de kans op royement worden voorspeld en waarmee je de klantbediening zeer effectief kunt inrichten. Of met de 'next best polis' waarmee je gericht kunt werken aan een hogere polisdichtheid. Of door een AI gedreven acceptatiemodule kun je schaalbaar groeien en met dezelfde acceptanten vele malen meer aanvragen verwerken.
Je bent als verzekeraar, volmachtbedrijf of intermediair gebaat bij een toekomstbestendige bedrijfsvoering. Onze visie is dat de inzet van data en AI technologie daarbij een belangrijke sleutel van succes is. Immers, meer adviseurs inzetten om tien- of soms honderdduizenden klanten te bedienen, is simpelweg te duur en niet schaalbaar.
Onze aanpak omvat de lessons learned van ruim 10 jaar innoveren met big data en AI. Wij leiden onze klanten door een helder iteratief proces, waarbij we ervoor zorgen dat elke stap een minimaal neerwaarts risico is met een maximum aan potentiele business value. Door onze ervaring in verzekeringsland zijn wij in staat veel voorkomende usecases binnen korte tijd succesvol voor u te realiseren. Je kunt dan bijvoorbeeld denken aan:
Onesurance is een zelfstandig onderdeel van de Cronos Groep (9.000 medewerkers, € 1 miljard omzet).