
Artificiële intelligentie (AI) wordt vaak genoemd, maar begrijpen we echt wat het inhoudt en hoe dit waarde kan toevoegen aan de verzekeringsbranche? Marketingafdelingen communiceren enthousiast over AI, soms al voordat concrete oplossingen beschikbaar zijn. Bestaande oplossingen blijken slechts eenvoudige, wiskundige modellen. Maar wat is dan het verschil met AI? En hoe helpt dit de bedrijfsvoering?
Leer hoe AI jouw processen kan transformeren en jouw datakwaliteit en besluitvorming kan verbeteren. Werp een blik op concrete toepassingen, leer hoe het gaat helpen jouw collega’s met het juiste bezig te laten zijn en ontdek het potentieel.
DDi richt zich op het volledig ondersteunen van de werkprocessen en informatieverwerking voor de financiële dienstverlening. Met ons veelzijdige RPA Platform voegen we waarde toe aan het structureren van informatie intensieve werkprocessen. Door werk te digitaliseren neem je veel repeterend en administratief werk uit handen, wat tijd bespaart en bijdraagt aan een verbeterde compliance.
DDi is onderdeel van Inpact.